Social Icons

Wednesday 2 October 2013

GERAK TARI 1MALAYSIA PRASEKOLAH


      Tepat 8.10 pagi...01 oktober 2013, semua murid prasekolah SKGB bersama guru,pembantu murid dan ibubapa memulakan langkah Gerak Tari 1Malaysia. Program ini merupakan program prasekolah KPM peringkat kebangsaan yang dilancarkan serentak di I-City,Shah Alam dan seluruh negara. SKGB amat bertuah kerana tersenarai untuk penyertaan bagi World Book Of Record..
     Program ini bermula dengan kehadiran ibu bapa dan murid pada 7.45 pagi.Alhamdulillah, kehadiran ibu bapa amat memberangsakan.. Gerak Tari dimulakan pada 8.10 pagi. Demi memenuhi pemintaan ibubapa,, gerak tari diulang dua kali..seronoknya depa menari... Program diteruskan dengan ucapan dari Guru Besar, Hjh Ramlah bt Mohd Noor.
      Bagi memeriahkan lagi,beberapa acara telah diadakan.Untuk ibubapa,diadakan acara mewarna ibu bapa dan murid dan acara "mana anakku" dan untuk murid acara mewarna dan acara meniup belon hingga pecah. Penglibatan ibu bapa dalam semua acara yang disediakan amat membanggakan. Ibubapa yang hadir memberikan  kerjasama dan sporting belaka. Diakhir program, Guru PK HEM telah dijemput untuk menyampaikan hadiah berupa hamper kepada pemenang acara yang telah dijalankan.
     Program Gerak Tari 1Malaysia ini berjaya dijalankan dengan lancar dan meriah..Happy sangat..!!!!!!
   
SYABASSSSS.....


JOM MENARI

SERONOKNYA.....
MENARI SAMBIL BERSENAM

ASYIKNYA.....
SPORTING DAN CERIA....


IBU KE ANAK WARNA...????