Social Icons

Wednesday 11 February 2015

KURSUS KEPIMPINAN PEMIMPIN MUDA SKGB 2015

12 Februari 2015, Khamis - Jawatankuasa Disiplin dan Pengawas dengan kerjasama Unit Bimbingan dan Kaunseling SKGB telah mengadakan Kursus Kepimpinan Pemimpin Muda yang bertempat di Dewan SKGB, yang melibatkan 250 orang pempimpin muda yang terdiri daripada Pengawas Sekolah, Pengawas Pusat Sumber(PSS), Pengawas Skim Pinjaman Buku Teks (SPBT) dan Pengawas Pembimbing Rakan Sebaya (PRS).

Kursus bermula pada jam 8.00 pagi dengan ucapan aluan oleh pengerusi majlis, Puan Zakiah binti Jusoh.  Kursus tersebut telah dirasmikan oleh Puan Siti Arbaiyah binti Yusof, GPK Hal Ehwal Murid SKGB.

Bagi slot pertama, ceramah Disiplin telah disampaikan oleh En.Nazri bin Mustafa, PK HEM SK LKTP, Belada.  Bagi slot kedua pula, ceramah Sahsiah seorang pemimpin telah disampaikan oleh En.Ramly bin Abdullah, Kaunselor dari SMK Mengabang Telipot.

Kursus berjalan dengan lancar dan pemimpin muda turut diberi taklimat tentang Majlis Penyeraha  Watikah yang akan berlangsung minggu hadapan.  Kursus berakhir pada jam 1.00 tengahari.

Dipengerusi oleh Pn.Zakiah binti Jusoh

Bacaan doa oleh Ustaz Syed Emran Faisal

Ucapan oleh Pn.Siti Arbaiyah binti Yusof,GPK HEM

Semua murid tahun 6

Ceramah oleh En.Nazri bin Mustaffa

Penyampaian cenderamata kepada penceramah

Ceramah oleh En.Ramly bin Abdullah

Penyampaian cenderamata kepada penceramah

Taklimat Majlis Penyerahan Watikah