Social Icons

Sunday 19 June 2016

MAJLIS TEMU MURNI IBU BAPA DAN GURU

16 Jun 2016, Sekolah Kebangsaan Gong Badak telah mengadakan Majlis Temu Murni Ibu bapa dan Guru bagi semua tahun. Bagi Pra Sekolah, Pendidikan Khas Integrasi dan tahun 1-5 telah diadakan di dalam kelas masing-masing manakala bagi tahun 6 diadakan di dalam dewan sekolah.
Pendaftaran ibu bapa adalah menggalakkan seperti tahun-tahun sebelumnya. Murid dan ibu bapa tahun 6 telah diberi taklimat oleh En Kamal bin Abdullah, Guru Besar SK Gong Badak dan juga Ceramah Motivasi Keibubapaan oleh Dr (H) Wan Rozeb bin Wan Salleh untuk menghadapi peperiksaan UPSR.
Tujuan majlis ini diadakan adalah untuk menyerahkan keputusan peperiksaan pertengahan tahun pelajar kepada ibubapa atau penjaga. Selain itu, majlis ini juga betujuan untuk merapatkan hubungan di antara guru dan penjaga. Perbincangan ini berkisar prestasi terkini pelajar serta tingkah laku atau sebarang permasalahan pelajar. Program ini diharap dapat meningkatkan potensi pelajar dan dapat meningkatkan prestasi kecemerlangan diri dan sekolah.
Majlis telah berjalan dengan lancar. Komitmen yang diberikan oleh ibu bapa amat dihargai. Ribuan terima kasih diucapkan kepada ibu bapa yang sudi meluangkan masa untuk menghadiri program temu murni ini. Semoga para pelajar SKGB akan terus berjaya dan mengorak langkah mencipta kejayaan.