Social Icons

Sunday 20 March 2016

MAJLIS SAMBUTAN WIRA SK GONG BADAK

Pada 20 Mac 2016 telah diadakan sambutan meraikan wira SKGB, M. Hazmi Aisar b. Azmi dari 6IS yang berjaya mengharumkan nama SKGB dalam sukan memanah
Jika tahun lepas Hayani binti Yusof telah berjaya membawa pulang pingat gangsa MSSM 2015, namun M. Hazmi Aisar pada tahun ini mencapai tahap lebih cemerlang dengan membawa pulang 2 pingat emas dalam kejohanan memanah MSSM 2016 yang berlangsung di Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin, Perlis pada 14 - 17 Mac 2016.
Usaha dan latihan berterusan tanpa mengira hari cuti atau tidak membuahkan hasil.
Majlis dimulakan dengan perarakan menyambut kepulangan wira SKGB diiringi paluan kompang dan bunga mangga. Kemudian diikuti gimik memanah belon dan juga penyampaian pingat. Pihak sekolah juga tidak lupa kepada jasa mantan PK Kokurikulum SKGB Pn.Radina binti Yunus dengan menjemput beliau mengalungkan pingat kepada M. Hazmi Aisar.
Terima kasih kepada barisan AJK Kebitaraan Memanah SKGB selaku tulang belakang dalam kejayaan ini
Tidak lupa ucapan terima kasihkepada bekas jurulatih SKGB Cik Noor Fariza yang menjadi menjadi orang penting dalam penubuhan pasukan memanah SKGB. Hanya ALLAH sahaja yang dapat membalas tunjuk ajar yang telah diberikan.