Social Icons

Wednesday 18 May 2016

MAJLIS SAMBUTAN HARI GURU PERINGKAT SEKOLAH

16 Mei 2016, Isnin - Sekolah Kebangsaan Gong Badak telah mengadakan Majlis Sambutan Hari Guru Peringkat Sekolah bagi tahun 2016 yang bertempat di Dataran Madani SKGB. Majlis bertambah meriah dengan kehadiran Tuan Haji Jelani bin Sulong, Pegawai Pendidikan  Daerah Kuala Terengganu dan turut merasmikan majlis tersebut.
Pelbagai aktiviti yang telah dijalankan sempena sambutan tersebut antaranya, sukaneka guru, persembahan dari murid dan sebagainya. Semua guru SKGB telah menunjukkan sikap keserakanan yang gitu dengan mengenakan pakaian "Back To School".
Warga SKGB juga turut menerima berita yang gembira sempena hari guru iaiu menerima hadiah sumbangan berupa wang tunai bernilai RM5000 oleh pihak Giant Hypermarket kepada sekolah dengan tujuan pembaikian insfrastuktur dan telah disampaikan sendiri oleh Pengurus Besar Giant Wilayah Timur. SKGB juga turut dihadiahkan kek sempena hari guru daripada YAB Menteri Besar Terengganu dan Pihak Giant Hypermarket.
Pihak sekolah mengucapkan ribuan terima kasih dan diharapkan SKGB dan guru-guru terus cemerlang untuk membina serta melahirkan murid yang berilmu,bermotivasi tinggi dan berakhlak mulia.
"Selamat Hari Guru. Terima Kasih, Cikgu"